خلاصه نویسی های برنامه نویسی اندروید

طبق آموزش سایت فرادرس و مکتب خونه

خلاصه نویسی های برنامه نویسی اندروید

طبق آموزش سایت فرادرس و مکتب خونه

دارم برنامه نویسی اندروید یاد می گیرم هر چی یاد می گیرم این جا می نویسم ایشالا
هر کی خواست دوره مکتب خونه رو بخره بگه من بهش کد تخفیف ۴۰ درصد بدم!

طبقه بندی موضوعی

نکات جاوا

يكشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۹، ۰۱:۱۸ ب.ظ
int[] newArray = Arrays.copyOfRange(oldArray, startIndex, endIndex);

بزرگ کردن فونت ها: به جای کامند اسکرول= alt+scroll

ران کردن در ترمینال: java X.java

 

یک for کامل نوشتن: بنویس for تب بزن

 

سوال: من چطور می توانم این پروژه را روی لپتاپ خودم اجرا کنم؟

 

کافیست فایل های سوال را (به همراه بسته ها) در پوشه src کپی کنید احتمالا مشکلی نخواهید داشت. توجه کنید که فایل های اولیه قابل اجرا نیستند و لازم است توسط شما تکمیل شوند. میتوانید یک کلاس خارج از مواردی که آپلود میکنید تعریف کنید که متد main دارد و با اعمال ورودی های دلخواه کلاس های خود را تست کنید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۸/۱۱
Put Yourself First

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی