خلاصه نویسی های برنامه نویسی اندروید

طبق آموزش سایت فرادرس و مکتب خونه

خلاصه نویسی های برنامه نویسی اندروید

طبق آموزش سایت فرادرس و مکتب خونه

دارم برنامه نویسی اندروید یاد می گیرم هر چی یاد می گیرم این جا می نویسم ایشالا
هر کی خواست دوره مکتب خونه رو بخره بگه من بهش کد تخفیف ۴۰ درصد بدم!

طبقه بندی موضوعی

عبرت های پروژه های مکتب خونه

سه شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۴:۵۰ ب.ظ

۱- رنگ رو به جای سفید گذاشته بودم نامرئی!! صفر صفر صفر صفر ینی بی رنگ. واسه همین صفحه زیرش پیدا میشد

۲- وقتی بخوای فرگمنت بیاد سر استک وایسه باید از استک نال(!) استفاده کنی

۳- تو پروژه ماشین حساب موقع تقسیم بر صفر return می کرد و این باعث مشکل می شده! هنوز نفهمیدم چه مشکلی ولی وقتی returnشو برداشتم و گفتم کلا مثل آدمیزاد تا پایین پروژه رو بره نمره 100% رو گرفت

عدد تصادفی 
Integer n;
Random random=new Random();
n=random.nextInt();

Log.d("tag","clicked this button");

<string name="stopwatch_time_format">%02d:%02d:%02d:%03d</string>

stopw.setText(getString(R.string.stopwatch_time_format,3,3,3,3));

نکته یک: وقتی تایمر استارت شد بقیه برنامه بیکار نمی شینه راه خودشو میره هر از گاهی کارای توی تایمر هم همزمان انجام میده!
نکته دو:  تایمر رو باید استارت کنی تا کار کنه!


کلاس جاوایی که میسازی باید بری تو منیفست به عنوان اکتیویتی اسمشو بنویسی(من که یه راس نیو اکتیویتی می ساختم به اینم نیاز نداشتم!)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۲/۰۹
Put Yourself First

نظرات  (۱)

سلام.وقت به خیر ببخشید یه سوالی داشتم.تو پروژه ماشین حساب مکتب خونه، سطر اول که یک edit text برای گرفتن اعداد و یک button برای clearکردن اعداد با هم دیگه در یک سطح قرار گرفتن، چه کار باید بکنیم که وقتی کاربر عدد رو وارد میکنه دکمه clear به سمت راست شیفت پیدا نکنه و سرجاش ثابت بمونه؟

پاسخ:
سلام متاسفم من یادم نیست هیچی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی