خلاصه نویسی های برنامه نویسی اندروید

طبق آموزش سایت فرادرس و مکتب خونه

خلاصه نویسی های برنامه نویسی اندروید

طبق آموزش سایت فرادرس و مکتب خونه

دارم برنامه نویسی اندروید یاد می گیرم هر چی یاد می گیرم این جا می نویسم ایشالا
هر کی خواست دوره مکتب خونه رو بخره بگه من بهش کد تخفیف ۴۰ درصد بدم!

طبقه بندی موضوعی

جلسه ۱۲ بخش یک - سوختم سوختم من از غم!!- افزودن ویدئو

دوشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۳۸ ب.ظ

آقا! این دایرکتوری یه چیز دل به خواهی نیس که هر کی برا خودش یکی بسازه

میخوای دایرکتوری ایجاد کنی باید بری تو res بزنی new Android Resource Directory تا بیاره!

 

چهار ساعته من دارم کف نتو می گردم و آخر فهمیدم خود ویدئوهه compatible نبوده با این که میگه هستم، دروغ میگه و دروغگو سگه 

باید با VLC player به فرمت جدیدی تبدیلش کنی

https://stackoverflow.com/questions/24730087/cant-play-this-video-android-videoview-mp4-recorded-by-android-device 

 

اینجا ملت تونستن منم یه کانورتی کردم ولی صدا نداشت چون VLC playerم مال ۲۰۱۶ بود ایشالا اگه عمری بود این ارور مزخرفو سرجاش میشونم ! خر خر خر !!

خطای Can't play this Video در اندروید استودیو  VideoView

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی